couverture

Naço, global design

Bure, Gilles de

  • Éditeur : Pyramyd
  • ISBN 9782350170626
  • Paru le 13 juin 2008
  • 76,95 $ *

* Les prix de nos produits sont sujets à changements sans préavis.

Résumé

L'agence Naço, fondée par Marcelo Joulia en 1991, ne limite pas son champ d'action à l'architecture et l'architecture intérieure, mais est ouverte au design, graphisme, multimédia, mode, scénographie, le tout articulé avec la maîtrise des nouvelles technologies. Cela en fait un laboratoire de création où l'imagination et la liberté sont au service de la rigueur et de la maîtrise de l'innovation.

Quatrième de couverture

From its creation in 1991, Naço's founder, the architect Marcelo Joulia, took a decision ; he knew Naço's adventures would not derive from architecture alone. Instead they would stem from our global environment - its spaces, volumes, and signs - through architecture, interior architecture, design, graphics, images, multimedia, fashion, events, scenography and more. And at the heart of all of this : a genuine command of new technologies, coupled with a large sector of activity devoted exclusively to exploration and research. His vision was of an independent laboratory where intuition, imagination, emotion, sensibility, and creative freedom are at the service of rigour, command and innovation. .